Nire aurkezpena

Kaixo!!

Naiara deitzen naiz eta Musika Hezkuntzako ikaslea naiz. Aukeratu dudan gaia oso interesgarria iruditzen zait gehien bat umeekin landu ahal izateko. Gainera musikako irakasleak izango garenez , musikaren bidez gozatzen eta erlaxatzen irakatsi behar diegu gure ikasleei. Besterik gabe espero dut hemen aurkitzen duzuen informazioa erabilgarria izatea.

Delicious

Delicious/naiaraballesteros

miércoles, 3 de febrero de 2010




Hona hemen erlaxatzeko hainbat ariketa. Guzti hauek daude zuzenduta ahots baten esaten duelarik zer egin behar dugun. Gainera musika oso aproposa erabiltzen da honako bideoan.
Espero dut gustokoa izatea eta honekin lan egitea,frogatu , benetan funtzionatzen du!!!
animatu zaitezte!!!


http://www.youtube.com/v/UvI6lWwsSvE

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.